#بیرق-ولایت

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد …

#بیرق-ولایت

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد …

به هیچ متمم و صفتی نیاز ندارد عشق
خود به تنهایی دنیایی است عشق
یا درست درمیانش هستی ، در آتشش
یا بیرونش هستی در حسرتش ...

#ملت-عشق

آخرین مطالب

#خدایا

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۹ ب.ظ

میگن شب قدر شب بیدار شدنه .نه بیدار موندن ! دعا کنیم بیدار بشیم  .دعا کنیم ببخشیم تا بخشیده بشیم . دعا کنیم از یاد خدا غافل نشیم .از خدا جز خودش هیچی نخواییم نزاریم روی زمین احساس غریبی کنه . دلمون رو فقط برای خدا بزاریم نه چیز دیگه ایی ..هیچی ! هیچی جز خودش....

خدایا : من جز تو هیچ پناهی ندارم خودم رو به تو میسپارم . میخام  از بزرگیت یاد بگیرم .خدایا ایمانم رو قوی کن که هیچ وقت حتی توی تنهاییام فراموشت نکنم . خدایا ببخشید اگه بعضی وقتا ناشکری میکنم یا قضاوت میکنم افسوس که  بزرگی چون تورا  هنوز نشناخته ام ...ای کاش قبل از ناشکری به حکمت کارت  پی ببرم 


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۸
Tina-bh

نظرات (۸)

منم گاهی این حرفا رو با خودم می زنم... :)
یه ذره آدمو آروم می کنه...! :)
پاسخ:
آره خیلی کار خوبیه من دوسش دارم :)
۰۹ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۵۰ عَقـایِدِ یِکــ رِضــا
+++++
پاسخ:
:)))
قشنگ بود 
پاسخ:
نظر لطفتونه ممنون :)
۰۹ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۴ داریوش راهدان
وقتی تکیه گاه مطمئنی رو زمین نداشته باشی و احساس کنی همه یه جوری از روی ریا باهات رفتار می کنن ،بودن خدایا آرمش بخش +
پاسخ:
همینطوره مچکرم 
چقدر قشنگ بود 
عالیییییییییییی بود
واقعا ما اول اونو داریم بعدم ادمای مهربونو خوبی که خودش اطرافمون گداشته:)
پاسخ:
مچکرم 
فدای شما عزیزم 
کاملا همینطوره 
ممنون از نظرت گلم
ان شالله
پاسخ:
مچکرم از حضورتون 
سلام

مطالب باارزش و اثرگذاری هستند.

ان شاءالله موفق و سربلند باشید
پاسخ:
سلام 
مچکرم نظر لطفتونه 
خیلی ممنون همچنین 
وبلاگ جالب و مطالب خوبی  داری  مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی